YOUTH Beauty Party (Sabah Edition)

11:00 am

10hb Mac yang lepas saya excited sangat sebab ada event untuk bercantik-cantik hehe

Event ni bolehlah saya kira sebagai me-time saya. Thanks to husband and parents tolong jagakan my AN & NA.




Hari tu saya decide guna outfit biru gelap sekali dengan shawl warna serupa sebab saya agak setting event tu nanti mesti guna colour putih dan gold sempena warna YOUTH tu sendiri.
So saya mahu bila selfie or snap gambar dengan produk Youth atau hiasan dalaman dewan, saya tidak tenggelam hehe




Pukul 1 tengahari saya dah sampai di Hotel Avangio. Terus naik tingkat 1 untuk register. Kalau tidak silap event ni ada 80 orang. Walaupun datang sejam setengah lebih awal rupanya ramai yang dah sampai. 

Ohya event ni ada doorgift tau. Doorgift pula special sebab aksesori tang sesuai digandingkan dengan Set YOUTH dan sangat praktikal sebab digunakan semasa demo.





Masuk dewan saya senyum sebab sangkaanku benar belaka. Setting dalam dewan tu basically guna warna putih, hitam, gold dan ada sentuhan hijau sedikit. Ya laaaa YOUTH dan Shaklee kan natural so memang hijau tu kena ada 😉

Saya duduk semeja dengan family iReach juga. iReach ni team besar dalam Shaklee. Saya punya direct team POLLUX under iReach. Walaupun 1st time jumpa (kecuali Nieda hehe selalu jumpa di branch Shaklee), semua peramah.

Event dibahagikan pada dua sesi. Sesi pertama pengenalan Youth juga cara menggunakan Youth. Kemudian ada tea break.

Ready untuk demo penggunaan YOUTH



Ini gambar sebelum (kiri) apply YOUTH regimen siang dan selepas (kanan). Nampak lebih glowing pula kan hehe



Memang event Shaklee tidak sah Kalau tiada perfomance drink. Minuman untuk kekal bertenaga dan keep hydrating tu.

Overall saya sangat enjoy dapat mingle up dan tambah ilmu pasal kecantikan kulit. Ohya saya ada upload video beauty party saya di YouTube channel saya Momster Cantik.

Boleh play dan klik like tau hehe 
Kalau berminat subscribe YouTube channel saya pun lagi saya alu-alukan.




Untuk info pasal YOUTH boleh baca entri saya ni




atau korang ada mau tanya pasal YOUTH boleh klik gambar bawah ni untuk contact saya terus:




Thank you sudi singgah dan baca. Momster Cantik is so happy bab-bab cantik ni hehe

Jom be-YOUTH-ful,
Nija
Momster Cantik.

You Might Also Like

0 comments