PERFORMANCE® Drink Shaklee

10:38 am

Dengar saja nama Perfomance ni tahu dah fungsi tentu sekali berkait rapat dengan sukan dan aktiviti lasak.


Sesuai dengan namanya, PERFORMANCE® ni adalah minuman isotonik yang menjadi pilihan orang-orang hebat seperti angkasawan dan ahli sukan.  Jom baca info pasal Perfomance ni:


  1. Performance® Drink Shaklee merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet di Amerika Syarikat dan ia juga direka khusus untuk para angkasawan NASA.
  2. Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih Performance® Drink Shaklee sebagai pilihan utama mereka.
  3. Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh.
  4. Berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance Drink Shaklee mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Mengapa mesti pilih PERFORMANCE®
  • Minuman isotonik yang bukan berkarbonat
  • Kandungan gula yang kurang
  • Kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus akan mengatasi masalah dahaga
  • Bersifat isotonik iaitu minumam ini mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya-tubuh LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT!
  • Membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan
  • Baik untuk sistem neuromotor (tindak balas saraf dan otot)

Kepentingan PERFORMANCE® 
  • Meningkatkan Daya Ketahanan Badan – Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

  • Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal – Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.

  • Mencegah Penyahhidratan – mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.

  • Mengekalkan Paras Gula – Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan kesembuhan akibat kecederaan otot


Perincian PERFORMANCE®
Harga: RM91.43
Kuantiti: 539g

Untuk dapatkan PERFORMANCE® ada dua cara iaitu:


Atau


Sekiranya ada persoalan atau perlukan info tentang Perfomance ni atau produk Shaklee yang lain boleh contact MomsterCantik:



Musim-musim orang mendaki gunung, hiking dan marathon ni sesuai sangat ambil Perfomance kan 😉

Jom Perform better!
Nija
MomsterCantik suka Tulis

You Might Also Like

0 comments