Mealshakes Shaklee

4:40 am

Mealshakes ni adalah minuman dalam bentuk serbuk yang kita kena bancuh dengan air ataupun boleh campur dengan susu dan macam-macam lagi.



Mealshakes diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayuran, kacang soya, lactalbumin dan lain-lain. Lactalbumin ni sejenis susu dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam badan kita.

Mealshakes mengandungi protein, kalsium dan tinggi dengan serat (fiber). Disebabkan kandungan seratnya, Mealshakes menjadi pilihan Ibu Bapa yang anak-anaknya sukar untuk membuang air besar atau sembelit. Bukan itu sahaja, orang dewasa yang menghadapi masalah sembelit juga boleh minum mealshakes.

Kebaikan Mealshakes
🔴 nutrisi lengkap
-mengandungi 24jenis vitamin, mineral dan zat perlu untuk badan kita. Ada lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak
🔴 nutrisi pada sel
-kaya dgn protin (tiada laktosa) dalam membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain
🔴 Bantu tumbesaran
-kandungan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium dalam mealshakes yang diperlukan untuk membina tulang dan sel untuk proses tumbesaran
🔴 kembalikan seri wajah
-kandungan vitamin b yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk bina sel darah merah yang sihat sekaligus beri kompleksi kulit yang cantik
🔴 detoksifikasi
-kaya dengan serat larut untuk bantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus
🔴kelazatan rasanya
-minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan dan lazat dinikmati bersama yang tersayang


Apa kata mereka yang dah cuba Mealshakes?


Ibu ni bantu anak belajar berpuasa dengan Mealshakes. Anak kekal cergas semasa berpuasa!

Ibu ni cuba Mealshakes sebab anak sembelit. Sejak diberi Mealshakes tiada lagi sembelit.


Anak kurang selera makan buat Ibu risau. Lepas amalkan mealshakes makan nasi 3kali sehari dah!


Mealshakes juga baik diberikan pada anak yang Dalam tempoh recover dari demam sebab bantu bagi nutrisi.


Video ibu-ibu yang berikan anak-anak Mealshakes 
Yang ini pula ibu yang berikan Mealshakes. Dengarkan sendiri pengakuan Ibu ni:


Perincian Mealshakes

Perisa French Vanilla
Kuantiti 544g
Harga RM127.20 (untuk harga lebih murah baca sampai bawah)

Bagaimana dapatkan Mealshakes
Ada dua cara untuk beli Mealshakes. Cara pertama, beli secara online menggunakan kad kredit atau kad debit sendiri. Boleh klik gambar beli secara online sekarang di bawah ni untuk membuat pembelian sekarang:


Cara kedua adalah order melalui MomsterCantik. Dengan cara ni anda akan berhubung dengan MomsterCantik secara terus melalui whatsapp dan apabila mesej anda masuk, MomsterCantik akan guide anda untuk order dan proses bayaran. Penghantaran sama ada by hand (untuk kawasan sekitar MomsterCantik) atau kiriman bas (untuk kawasan tertentu) atau melalui pos (seluruh Malaysia menggunakan poslaju atau GDex atau Citylink). Boleh klik gambar hubungi MomsterCantik sekarang  di bawah ni untuk cara kedua:

Dan untuk menikmati harga murah untuk membeli Mealshakes, MomsterCantik cadangkan anda grab promo bulan ni (Mei 2018) atau mendaftar sebagai ahli/member.

Boleh klik gambar promo Mealshakes di bawah ni untuk dapat penjimatan 10% bila beli dua tong Mealshakes:



Dengan hanya bayaran RM68.90, anda boleh nikmati kesemua produk dari Shaklee jauh lebih jimat sehingga 25%. Klik gambar daftar sekarang di bawah ni untuk mendaftar sebagai ahli/member:

Anak MomsterCantik sendiri minum Mealshakes ni untuk masalah sembelit dan MomsterCantik sangat recommend Kalau anak anda ada masalah serupa.

Jom try Mealshakes!
Nija
Momster Cantik Suka Mealshakes 😊


You Might Also Like

0 comments