Pages

Thursday 19 April 2018

7 sebab Kenapa mesti pilih bisnes Shaklee

Saya ingat lagi bila saya buat keputusan untuk resign, terdetik juga memang kena struggle after this sebab hanya husband yang akan bekerja.

Jadi jom MomsterCantik share kenapa bisnes Shaklee ni juga yang MomsterCantik pilih sedangkan banyak lagi peluang biz lain.

  1. saya memang terfikir buat full time biz Shaklee sebab saya ada semua saluran dan tools yang sesuai untuk saya buat bisnes ni secara full time seperti smartphone, internet dan buku nota.

  1. Saya sebolehnya buat bisnes yang tidak perlukan modal untuk saya buat stok sebab saya resign dalam keadaan mengejut tanpa ada saving. Iya tanpa ada saving ya kawan-kawan. Jadi saya start bisnes ni tanpa modal pun unless saya bayar membership RM68.90.

  1. Saya yang sangat mentah dalam dunia bisnes walaupun pernah join MLM lain sebelum ini sangat risau jika saya bergerak secara sendiri tanpa bimbingan. Syukur juga saya masuk dalam team yang sangat supportive. Saya rasa Kalau tiada group ini maybe tahun 2016 saya dah stop buat biz ni.

  1. Saya percaya bila kita guna sendiri produk yang kita jual lebih mudah untuk kita jual. Sebab itu saya makan dahulu vitamin Shaklee kemudian bila saya dah rasa perubahan yang positif, saya decide untuk jual pada orang. Ini akan buat customer trust kita. 

  1. Shaklee walaupun dilanda kontroversi dan isu viral, saya tetap yakin sebab saya tahu syarikat dan produk Shaklee dihasilkan oleh orang yang hebat dan bertauliah. Malah banyak kajian berkenaan Shaklee telah dibuat dan di rekodkan dalam jurnal.

  1. Satu yang buat saya rasa satu kelainan Shaklee adalah pembayaran bonus dan insentif Shaklee dipatenkan dan boleh mencapai tahap infiniti! 

  1. Satu benda yang buat biz Shaklee ni istimewa lagi bila kebanyakkan kelas tentang produk, marketing dijalankan secara online. Offline pun ada tetapi online lebih banyak hasil inisiatif group. Sebab tu saya kata group saya memang best! Bahan marketing pula group saling sharing dan bebas untuk guna bersama.

Tell me macam manalah MomsterCantik tidak sayang dengan biz ni. Jatuh bangun dalam biz memang ada tapi itu pengalaman berharga sebenarnya. Hahhh itulah 7 sebab kenapa kena pilih biz Shaklee. Ada lagi banyak sebab dan Kalau MomsterCantik gurau satu hari satu malam tak habis gitu hehe


Ohya bulan ni group saya cari apprentice untuk saya bimbing dan bantu cari side income. Musim pula nak dekat puasa dan Raya so memang sesuai sangat cari pendapatan sampingan tambah bajet Raya kan 😉

So siapa yang berminat join #ProjekGajiTghBulan dengan group MomsterCantik #teamNIW boleh klik gambar bawah ni ya:



Jom biz!
Nija
MomsterCantik

No comments:

Post a Comment