Regimen Penjagaan Wajah YOUTH Shaklee

10:00 am


Saya pernah baca beberapa artikel cerita pasal rutin skincare perempuan Korea. Saya punya suka tengok kulit orang Korea sebab halus siap boleh jadi cermin pantulan glowing tu hehe
Yaaa tahu orang Korea ramai plastik surgeri tapi still perempuan Korea sangat strict dalam penjagaan wajah. Kalau tidak silap ada lebih 6 langkah tau. Setiap langkah tu pula guna berlainan produk. KIta ni guna 5 produk sebagai rutin pun kadang-kadang rasa leceh.





Saya dulu pun pernah juga merungut tau huhu sampailah breakout. Mungkin Allah mahu tunjuk jangan malas jaga muka sebab itu pun nikmat kurniaan dari Allah kan #donedakwah hehe

Produk dalam YOUTH

Ok tanpa buang masa jom saya tunjuk satu persatu produk yang ada dalam rangkaian YOUTH.

1. Luminous Gel Oil Cleanser


2. Perfecting Skin Toner


3. Youth Activating Serum

4. Age Defense Moisturiser-SPF50


5. Advanced Renewal Night Cream


6. Radiance C+E



Langkah Penggunaan YOUTH
Ada produk dalam Youth ni hanya sesuai untuk kegunaan siang, ada yang khas untuk malam hari dan ada yang boleh digunakan siang dan malam.

Untuk langkah pada siang hari:


Untuk langkah pada malam pula:



Testimoni Pengguna YOUTH di Malaysia

Macam yang saya janji pada sesi sharing sebelum-sebelum ni yang saya akan tunjuk testimoni pengguna awal di Malaysia kan. So here it is:













Ok cukup dulu testimoni yang mengujakan ni. Lain sesi nanti saya share lagi latest testimoni pengguna Youth.

Tahu tidak satu berita best dan mengejutkan pasal YOUTH Skincare dari Shaklee ni?
3 hari sahaja masuk pasaran Malaysia, jualan online sebanyak 500 set licin habis! Itu belum masuk jualan di setiap branch Shaklee di negeri-negeri Malaysia ni tau. Nampak sangat YOUTH ni a breakthrough dalam pasaran produk penjagaan wajah di Malaysia. Tidak mustahil YOUTH akan jadi produk skincare terbaik di Malaysia. Apa tidak inilah produk skincare yang selamat dan confirm berkesan! Itu janji Shaklee.


Saya mengalu-alukan korang cuba skincare yang sangat best ni dan kalau perlu info lebih pasal YOUTH bolehlah laju-laju klik gambar bawah ni dan saya sedia bagi info pasal YOUTH:





Eh sebelum saya tutup sesi sharing ni, boleh ja tau beli secara online guna kad kredit atau kad debit korang. Terus pos ke alamat korang lagi dengan free shipping juga special untuk Mac boleh dapat penjimatan 20% dan satu produk YOUTH secara PERCUMA iaitu Radiance C+E (tapi kena cepat tau sebab sementara stok masih ada). Caranya? Klik gambar bawah ni:




Tahu tidak cerita di sebalik YOUTH punya keberkesanan ni ujian klinikal?
Ok next sharing saya akan cerita.


Jom beYOUTHful,
Nija
Momster Cantik suka YOUTH

You Might Also Like

0 comments