5 sebab kenapa mesti beli dan guna YOUTH

10:10 pm


Sejak dilancarkan pada 1hb Mac, jualan YOUTH sangat mengujakan. Bayangkan baru tiga hari released untuk dijual dalam pasaran Malaysia, 500 set untuk belian secara atas talian (online) licin!


Jadi kali ni Momster Cantik ni akan share dengan teruja kenapa kena beli dan guna YOUTH? Kenapa korang kena bertukar ke skincare YOUTH tanpa buang masa yang lama.

kesan pantas tapi selamat

Dilema tau zaman sekarang. Banyak jenama skincare dalam pasaran Malaysia yang buat pengguna dilema sehingga pengguna terpaksa memilih diantara:

Produk dari sumber natural tapi kesan lambat.

atau

Produk skincare yang bagi kesan laju berdesup tapi kandungannya besar kemungkinan ada bahan merbahaya pada kesihatan kita.

Tapi Shaklee ambil peduli dilema ni dengan mencipta skincare yang boleh bagi kesan pantas tapi selamat yang dijamin dengan bukti kukuh iaitu ujian klinikal.

jerawat kecut dan parut jerawat tiada

pori mengecil

masalah parut berlekuk boleh diselesaikan oleh youth kurang dua minggu

parut berlubang yang bertahun akhirnya selesai dan ada penyelesaian


blackheads pun hilang dengan youth


Info tambahan tapi penting iaitu Youth juga bebas dari 1500 bahan kimia merbahaya yang selalu terkandung dalam skincare.

ujian klinikal dan skin age index

Sebelum ujian klinikal dibuat, Shaklee decide untuk hasilkan skin age index. Skin age index (indeks usia kulit) ni tool untuk mengukur usia kulit kita. Indeks ni mengesan tanda penuaan kulit dari segi:

Kedutan kulit
Saiz pori
Tona kulit
Keanjalan
Tekstur kulit
Hiperpigmentasi
Seri kulit
Kekenduran

Index usia kulit dibangunkan oleh dermatology experts bertaraf dunia. Wanita dari umur 20-an, 30-an, 40-an, 50-an dan 60-an adalah kelas umur terlibat. Dan mereka ni miliki kulit yang pelbagai jenis. Kemudian data yang dikumpulkan menghasilkan keputusan ujian klinikal yang sangat wow!


Kulit 100% wanita dibuktikan secara klinikal lebih muda selepas penggunaan Youth. Malah 2/3 daripada mereka, usia kulit tu muda 10 tahun tau. Let’s say usia kulit 34 tahun, selepas gunakan Youth kulit menjadi 24 tahun.

shaklee safety high standard

Selain dibuktikan dengan fakta dan keputusan klinikal, Shaklee hasilkan standard yang tinggi untuk pastikan skincare YOUTH. Ini tidak lain tidak bukan supaya. selamat untuk pengguna.


Youth dihasilkan daripada bahan botanikal semulajadi.



Youth tidak diuji ke atas haiwan tau. So basically bila kita guna Youth tidaklah rasa bersalah kan hehe
Eh serius please janganlah galakkan kekejaman haiwan semata-mata untuk kecantikan kita.


Youth diformulasi sesuai untuk kulit sensitif kerana hanya gunakan bahan botanikal dan tindakan pun sangat lembut.


Youth juga telah diuji tidak akan menyebabkan alahan. So mereka yang selalu mendapat alahan disebabkan bahan dalam skincare bolehlah tarik nafas lega dengan YOUTH.



Maksudnya disini, Youth tidak akan menyumbatkan liang pori. Banyak skincare di pasaran boleh menyumbatkan liang pori. Pori yang tersumbat boleh menyebabkan jerawat dan masalah kulit yang lain.


Youth telah diuji oleh pakar kulit. Skincare yang bagus mestilah telah diuji oleh pakar dermatologi.


Youth juga telah diuji oleh pakar mata dan Youth tidak akan menyebabkan kulit sensitif atau iritasi di sekitar kawasan mata.

Macam manalah tidak sayang dengan Shaklee ni bila kita dihargai dan dijaga once guna produk diorang kan hehe

The power of botanicals

Gabungan botanikal yang dipilih untuk hasilkan YOUTH sangat istimewa dan powerful kerana setiap satunya menyumbang kepada merawat dan menjaga kulit dari dalam dan luaran.



Anggur muscadine
Membantu melindungi dan memperbaiki DNA sel dan menghalang kerosakan kolagen dan elastin

Lotus Japonicus
Mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.
Gabungan bersama Schisandra chinensis membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.

Apple stem cell extract
Mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit, mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit

Schisandra chinensis fruit extract
Menyokong struktur kulit dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan

Vital Repair Complex
Vital Repair memberi kan nutrien antioksidan dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat

Tidak akan dijumpai di skincare lain

Youth ada 8 paten dan paten-diproses yang mana setiap produk YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan, sama ada ianya cara hidup, kerosakan persekitaran atau penuaan semulajadi.

Paten ni penting tau. Brand atau company lain tidak boleh tiru formulasi bila telah dipatenkan. Maksudnya YOUTH tidak akan sama dengan mana-mana skincare dan pengguna hanya akan dapat kesan kulit muda 10tahun tu dari YOUTH sahaja.

Untuk lagi info pasal YOUTH boleh baca entri Youth shaklee skincare selamat dan terbaik di Malaysia atau contact saya dengan klik gambar bawah ni:




Atau mahu grab promo best YOUTH pada bulan Mac dan Beli secara online boleh klik gambar bawah ni ya:



Sebelum saya terlupa, kalau berminat untuk dapatkan harga YOUTH lagi murah boleh mendaftar sebagai ahli melalui saya dengan klik gambar daftar sekarang ni:



So go and buy YOUTH untuk diri sendiri atau pasangan dan mungkin juga untuk mak kita hehe

Saya sendiri memang berhajat untuk dapat fullset ni sebab Momster Cantik kan sukar berpisah dengan cantik hehe

Tapi serius siapa yang tidak teruja bila kulit boleh muda 10tahun kan?

P/S: Momster Cantik lagi 3 tahun dah 3 series huhu

Jom be-YOUTH-ful,
Nija
Momster Cantik suka bab cantik

You Might Also Like

0 comments