Cara cerahkan kulit secara selamat

10:09 pm






Semalam terbaca pasal vitamin C. Kenapa orang perempuan suka makan vitamin C? Orang kata boleh jadi putih makan vitami C. Tapi kalau ikut pengalaman saya, vitamin C mencerahkan bukan memutihkan hehe

Lalu saya skrol gambar saya ramai-ramai dengan kawan/family dan a’ahhhh baru perasan cerah pula kulit 🤔
Saya punya kulit agak sawo matang tau dulu. Tapi kerap pula saya kena cakap putih sejak tahun lepas.



Takut takut orang ingat guna produk pemutih.
Janganlah orang sangka main injek.

😫

Sumpah tiada ok!

Kalau tanya apa saya makan memang saya mengakulah makan vitamin C.
Tapi bukan untuk putih. Tidak pernah terlintas pun.

Niat asal sebab bantu zat besi punya action dalam badan supaya hb normal masa pregnant NA juga kurangkan jerawat masa pregnant NA.

Tapi sebab rasa serasi, dua tahun lebih dah makan vit c brand Shaklee ni. How time flies kan hehe!

Dan masa pakar nutrisi bagitau vitamin C sebenarnya boleh cerahkan kulit selain buat kulit kita ada kolagen, saya apalagi... sukalah!

Told you Nija dan Cantik berpisah tiada!
Haha!


Nopeee bukan juga maksud saya cantik tu mesti putih.
Tapi sebab vit c bantu hasilkan kolagen, kolagen yang buat kulit kita anjal dan sihat jadi kulit cerah tu bonus la juga kan 😉

Bagi yang belum tahu, vitamin C brand Shaklee ni bukan dari sitrus ya. Tapi dari jagung. So orang gastrik tidak risaulah diserang gastrik. Saya pun ada gastrik, so far belum pernah lagi diserang gastrik makan vitamin C brand Shaklee ni 😊

macam ni lah vitamin C Shaklee untuk kulit sihat dan cantik


Satu lagi buat saya amazed dengan vitamin C brand ni ialah satu botol tahan 6bulan! Kalau kira-kira you spend about RM0.57 iyaaaaa 57 sen sajoo untuk sehari.

Ramai juga kawan-kawan terkejut bila saya sebut harga vitamin C Shaklee ialah RM103.35 sebotol tapi satu botol tu 180 biji. Berbaloi apa! Kebanyakkan vitamin C di pasaran 30 biji 60 biji gitu. So fikirlah mana yang untung 😊

Ok-lah ok-lah saya tunjuk lagi wanita-wanita yang jadi cerah sebab vitami C Shaklee ni:

Cerah gebu kulit makan vitamin C Shaklee dengan ESP


tiada lagi kulit kusam dengan vitamin c dan ESP


cela dan parut kulit hilang lepas amalkan vitamin Shaklee dan skincare Shaklee


So rasa mahu beli sendiri guna kad debit atau kad kredit sendiri? Boleh klik ja beli sekarang tu ⤵️

 Beli secara online vitamin C Shaklee


Eh japppp tapi kan kalau rasa mahu harga yang murah lagi vitamin C Shaklee ni boleh ja Contact saya nanti saya bagi cara beli harga murah selamanya hehe

 beli jimat vitamin Shaklee



🌸LAGI TIPS
Hah perasan tidak wanita-wanita cantik dalam testimoni atas tu turut ambil ESP?perasan tidak?

Ambil dengan ESP Shaklee memang kulit makin gebu! Apa lagi Kalau kulit ada jeragat/pigmentasi... Betul ni!



Sebab vitamin C Kalau ikutkan tidak stabil untuk fungsi hilangkan pigmentasj. Vitamin C perlukan ‘kawan’ untuk dia pudarkan pigmentasi/jeragat tu. Soya dan liquorice boleh bantu fungsi vitamin C lawan pigmentasi dan cerahkan secara sekata kulit muka kita. ESP Shaklee dari soya non-GMO tau. Sesuailah tu gandingkan dia dengan vitamin C hehe!

Selain vit C, kena rajin exfoliate kulit juga. Lepas saya breakout tahun lepas, saya makin disiplin jaga kulit muka. Salah satunya, konsisten exfoliate. Saya suka guna scrub yang senang dapat. Dalam blog post saya ada saya bagitau cemana buat scrub guna madu + garam pink Himalayan ⤵️

.
.
.


Yeayyy settle abadikan tips kecantikan lagi kali ni. Saya ni suka sangat share bab-bab cantik sebab kalau boleh saya tidak mahu cantik sorang. Benda/pengetahuan yang kita tahu dan tidak sebarkan nanti jadi dosa huhu

Semoga bermanfaat buat readers yang singgah.

Salam cantik beramai-ramai,
Nija
Momster Cantik.

You Might Also Like

0 comments